کیفیت طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه نیاز مدیران شرکت ها برای بالا بردن کیفیت کار و روند فروش شرکت, آنها را به سفارش طراحی سایت حرفه ای ترغیب نموده است. یک سایت حرفه ای می بایست در ابعاد مختلف مانیتورهای پی سی, لپ تاپ , گوشی هوشمند تلفن همراه و تبلت ها به یک شکل دیده شود. کسب بهترین رتبه در یک رشته تخصصی, نیاز به زمان زیادی دارد.

طراحی سایت حرفه ای با مد نظر قرار دادن اصول گرافیکی شکیل و خلاقانه, تحلیل دقیق بازار و کسب و کتر مشتری, بازاریابی اینترنتی, بهینه سازی رتبه سایت, امنیت بالای سایت, مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی, کاربری آسان و تمامی خصیصه های یک وب سایت حرفه ای کاری است که برای انجام دادن آن و رسیدن به نتایج مطلوب باید از یک تیم طراحی سایت حرفه ای کمک بگیرید.

اصول طراحی سایت حرفه ای

از مهم ترین اصولی که در طراحی سایت حرفه ای باید به آن پرداخته شود کاربرد پذیری سایت است, این قابلیت بدان معناست که سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربر به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین تعداد کلیک و بدون اتلاف زمان و انرژی به هدف خود در سایت دست یابد. در یک کلام, سایت کاربرد داشته و بصورت هدفمند طراحی شده باشد.

از دیگر اصول و مهم ترین آنها در طراحی سایت حرفه ای, مقوله امنیت آن وب سایت است . سایت حرفه ای به سایتی اطلاق می شود که تمامی استانداردهای امنیتی و نفوذناپذیری در آن رعایت شده باشد. البته واضح است که در دنیای وب هیچ گاه نمی توان امنیت را به صورت صد در صد تضمین نمود, اما با رعایت اصول و استانداردهای امنیتی, می توان تا حدی بسیار بالایی سایت را ایمن, نفوذناپذیر و قابل اطمینان پنداشت.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: